UFFICIO ERASMUS / ERASMUS OFFICE

L'Ufficio Erasmus decentrato di Psicologia rimarrà chiuso da lunedì 24/3 a giovedì 3/4, in quanto il personale è impegnato nella formulazione delle graduatorie degli idonei a partecipare al programma Erasmus +.

Si garantiscono comunque i seguenti orari di ricevimento: Giovedì 27/3 dalle 9.30 alle 13.30; Mercoledì 2/4 dalle 9.30 alle 13.30; Giovedì 3/4 dalle 9.30 alle 13.30.

Al di fuori di questi orari è possibile contattare, esclusivamente per questioni amministrative, l'Ufficio Relazioni Internazionali di Ateneo (erasmus@unipd.it).

The Psychology Erasmus Office will be closed from Monday, March 24th to Thursday, April 3rd as the staff is involved in the evaluation process of students' applications for participating in the Erasmus + programme.

Opening hours during this period will be as follows: Thursday, March 27th from 9.30 am to 1.30 pm; Wednesday, April 2nd from 9.30 am to 1.30 pm; Thursday, April 3rd from 9.30 to 1.30 pm.

Outside of these opening hours, students who need information concerning administrative issues may contact the Central Erasmus Office of our University (erasmus@unipd.it).